امام جمعه اردبیل: داعش اهداف نامشروع رژیم بعث را دنبال می‌کند
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
ارتاویل نیوز: نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: گروه تروریستی داعش اهداف نامشروع رژیم بعث را در عراق دنبال می‌کند تا در این کشور بار دیگر ردپایی برای خود پیدا کند. -

به گزارش ارتاویل نیوز:آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نمازجمعه شهر اردبیل اظهار داشت: هرچه از جهت زمانی پیش می‌رویم و این حوادث تلخ را می‌بینیم کاملا معلوم می‌شود که مسئله امامت و تعیین مرجعیت علمی در اسلام یک ضرورت است و تمام خونریزی‌های وحشتناک امروز نتیجه نبود مرجعیت علمی، دینی و قرائت‌های خونین از اسلام است.

وی گفت: مدعیان طرح خاورمیانه جدید با تسلیح داعش و ماموریت دادن به آنها به دنبال اجرای خونین بخش دیگری از طرح خود هستند.

عاملی ادامه داد: آمریکا با داعش سه هدف عمده را دنبال می‌کند که برهم زدن انتخابات عراق، تغییر نوری مالکی، توسعه تروریسم در منطقه برای تامین اهداف نامشروع و مقابله با دموکراسی در منطقه و کشاندن جنگ طایفه‌ای به ایران از جمله آنها است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان به طور کامل از تلاش دشمن برای تبدیل این جنگ به جنگ شیعه و سنی اشاره کرد و افزود: این جنگ ربطی به شیعه و سنی ندارد و کشته‌های اهل سنت در این حوادث شاید بیشتر از شیعه‌ها باشد چراکه داعش در کشتار فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست و براساس اطلاعات دقیق افسران بعثی داعش را اداره می‌کنند و با این کشتارها از ملت عراق انتقام می‌گیرند.

عاملی گفت: داعش پس از فتح موسل اولین استاندار خود را از بعثی‌ها انتخاب کرد به طوری که این ژنرال بعثی صدام به طور مستقیم بر یگان‌های عملیاتی داعش فرماندهی می‌کند.

امام جمعه اردبیل گفت: نخبگان عالم اسلام مخصوصا در اهل سنت خیلی خوب عمل کرده‌اند به طوری که الاظهر داعش را خارج از اسلام دانسته و رهبر اهل سنت عراق با محکوم کردن داعش تبعیت خود را از آیت‌الله سیستانی مرجع همه عراقی‌ها اعلام کرده است.

وی به اجتماع امروز حسینیان اردبیل در دفاع از عتبات اشاره کرد و گفت: استان اردبیل با جایگاه ویژه در حسینیت و تشیع عظیم‌ترین اجتماع خود را در دفاع از مرقد اهل بیت و عصمت و طهارت نشان خواهد داد.

عاملی در پایان سخنان خود به شروع تعطیلات زمستانی اشاره کرد و از خانواده‌ها خواست فرزندان خود را برای حضور در حلقه‌های تربیتی صالحین تشویق کنند.

 

انتهای خبر/*

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 6 تير 1393برچسب:, ] [ 1:39 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 546
بازدید کل : 115431
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1